Weer thuis

27 maart 2015 - Amsterdam, Nederland

Hallo allemaal,

Na een vertraging van 5 uur zijn we woensdagavond om 22:25 allemaal gezond en wel op Schiphol geland. Het regende gelukkig niet, maar wat was het koud, brbrbr.  Gelukkig kregen we een warm onthaal van onze familie. Want Bert, ons pap mijn broer Leon en  zijn vrouwtje Nicole waren allemaal op dit late uur naar Schiphol gekomen om ons te verwelkomen. Hoe lief is dat. Bert had een spandoek laten maken met twee van onze  foto's erop hahaha, maar kei tof...

Na een rit van 1:45 uur waren we om 2:00 uur in de nacht thuis. We hebben nog een lekkere fles wijn opengetrokken. En samen met Dorette die bij ons bleef logeren hebben we nog tot 4:30 uur nagebabbeld over deze onvergetelijke reis. We raken er nooit over uitgepraat...

Ik wil iedereen die ons tijdens dit unieke avontuur gevolgd heeft hartelijk bedanken. Ook was het fijn om uit jullie reacties te lezen dat jullie er net zo van genoten als wij.

Nogmaals bedankt en wie weet tot de volgende reis..

Groetjes,
Dorette en Ilma

1. Mary:
    Hoi Ilma en Dorette,

Het was echt super om jullie vakantie zo mee te maken en een beetje mee te genieten. Geweldig. Welkom terug en bedankt voor jullie leuk verhalen.

Groetjes Mary
  2. Dorothé:
    27 maart 2015
    Wat fijn dat alles zo goed is verlopen en dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Ik kan me voorstellen dat je over zo'n reis niet uitgepraat raakt. Ik ben heel benieuwd naar jullie foto's. Bedankt dat ik een klein beetje mocht meegenieten.
  3. Simone:
    27 maart 2015
    Welkom thuis! Gelukkig heb je nog een paar dagen vrij om bij te komen van jullie onvergetelijke droomreis.
  4. Wendy:
    Welkom thuis dames!
  5. Lieke:
    Hi Dames!!!

Goed om te horen dat jullie weer met 2 beentjes veilig op de grond staan in het subtropische (ahum) Nederland. We kunnen hier niet wachten om de verhalen en details live van je te horen!!! Geniet nog van die laatste heerlijke dagen thuis en we zien je maandag weer!!

Groetjes Vanaf de Amfoor 47!!

Lieke