Vertraging

25 maart 2015 - Amsterdam, Nederland

Goedemorgen allemaal,
We zijn op de luchthaven van Kathmandu.
Om 4 uur zijn we opgestaan en hebben ons gereed gemaakt voor vertrek.
Ik heb geslapen als een os en had eigenlijk nog geen zin om uit mijn bed te komen en vooral vandaag niet.
3 weken van huis en ik ben het nog steeds niet zat en dat is een goed teken, het wil dus zeggen dat ik het enorm naar mijn zin heb gehad. Ik heb Ilma diverse keren gevraagd of ze het nog niet zat was en of ze geen spijt had dat ze met mij mee gegaan is. Ze keek me dan telkens met een paar grote ogen aan en vroeg me of ik gek geworden was. We hebben van deze reis all twee zo ontzettend genoten en we hebben geen ruzie gemaakt, zoals we dat vroeger als kinderen wel eens deden.
Nee we hebben het geweldig gehad ook mede het leuke groepje dat spontaan is ontstaan. We hebben met zijn zessen zo ontzettend veel gedeeld en gedaan en het ging allemaal vanzelf.
Nu zitten we aan de koffie met een chocolade muffin. We hebben reeds ingecheckt maar hebben een behoorlijke vertraging. Om te beginnen een uur hier in Kathmandu waardoor we de aansluiting gaan missen vanuit Istanbul naar Amsterdam. Wij zijn allemaal omgeboekt naar een andere vlucht dus hopelijk gaat alles goed komen en zijn we niet te laat thuis. Als we al naar huis moeten, dan kan het natuurlijk niet snel genoeg gaan.
We zijn nog steeds met Sylvia en Caren, Agnes en Dirk zijn nog in Kathmandu, die vertrekken vanavond pas.
Groetjes en fijne dag allemaal
Dorette

1. Nicole:
    25 maart 2015
    Hopelijk valt de vertraging mee en zijn jullie snel weer thuis. Kan niet wachten om de verhalen van ilma te horen inclusief dat blije gezicht..... durf het bijna niet te zeggen maar....tot volgende week!
  2. Marly:
    25 maart 2015
    Maedjes. Bedank veur de fijne rapportage van de aafgelaupe waeke.

Gooje reis en Welkom Thoės!!!!
  3. Wendy:
    25 maart 2015
    Heerlijk det geej same zoe genote heb!
    Wie speciaal dit met dien zus te belaeve.
    Gauw ein aovundje plenne asse weer veilig en gezongk thoes bis
  4. Miranda:
    26 maart 2015
    Jeetje wat is dat toch snel gegaan! Time flies blijkt wel weer!!!!!
    Hoop dat jullie goed thuis gekomen zijn en ondertussen al weer een beetje gewend zijn aan het natte koude Nederland!