Plek over in het koffer maar nog 3 dagen te gaan!!!!!!

1 maart 2015

Allereerst iedereen bedankt voor de leuke en lieve reacties.

Aangezien ik morgen en overmorgen nog gewoon mijn plicht moet doen op het werk, ben ik gisterenmiddag begonnen met mijn koffer in te pakken. Pffffff wat neem ik mee en wat zal ik toch maar thuislaten?  Ik moet eerlijk bekennen dat ik toch wel heel trots ben op mezelf want mijn koffer is nog lang niet vol en uiteraard wil ik dat ook zo houden. Ik heb wat spullen bij me die ik achter wil laten (al zal dat niet zo heel veel zijn) en ik ben heel selectief bezig geweest. Moet natuurlijk ook een goede reden hebben om in India te gaan "shoppen". En eigenlijk is de kleding niet het probleem, het probleem zit um in alle toeters en bellen erom heen. De toiletspullen, de reisboeken, de opladers, de kabels. We hebben in elk geval heel veel wegwerp spullen ingeslagen en mini verpakkingen. Dus als iets leeg of gebruikt is, weg ermee. Natuurlijk niet zo milieuvriendelijk maar het doel heiligt de middelen.

Het is nu zondagmorgen 8:44 uur en de was machine draait op volle toeren.  Zit aan de koffie met mijn electronische sigaret .   Kyrah (mijn schijnheilig birmaantje) ligt naast me op de stoel. Zij weet nog niet van haar "geluk". Ook zij mag op vakantie. Vanmiddag breng ik haar naar Jeanne en Luca waar ze de komende weken op vakantie mag en haar "koffer" is vele malen groter als dat van mij .

Zoals gezegd, plek over in mijn koffer maar nog 3 dagen te gaan en ik ken mezelf. Toch dit nog meenemen? Of dit? Ik denk dat ik het koffer maar sluit en het sleuteltje maar wegleg tot woensdag, Kan ik er in elk geval niets meer "bijstoppen".

Fijne zondag allemaal

groetjes

Dorette

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Dorothé:
    1 maart 2015
    Als ik nu nog snel een crashdieet ga volgen pas ik misschien nog in je koffer erbij Dorette, haha.
    Ik zou het sleuteltje inderdaad maar wegleggen tot woensdag want je bent familie van mij hè? Inderdaad: toch nog maar dit meenemen of dat is misschien toch ook wel handig.......
    Succes met de allerlaatste voorbereidingen. Ilma heb ik vannacht nog even geknuffeld en een hele fijne reis gewenst, maar jij krijgt een "digitale knuffel".
    Ik hoop dat het echt een droomreis voor jullie gaat worden!
  2. Gerda:
    1 maart 2015
    Heel knap, neem inderdaad zo min mogelijk mee, je hebt genoeg om mee terug te nemen. Heel veel plezier!
  3. Rosalie van den Heuvel:
    Hoi Dorette,

Ja nu komt het heel dichtbij. Zorg inderdaad dat je plek over houdt zodat je mooie souveniers mee terug kunt nemen.
    wenajou en Ilma een onvergetelijke reis toe. Ik volg jullie en ga met jullie mee genieten.

groetjes,
    Rosalie
  4. Rosalie van den Heuvel:

groetjes,
    Rosalie
  5. Ietje:
    Hoi Dorette,
    Spannend hoor. Ik vindt het knap dat je tot nu toe plek overhebt. Mij zou dat niet lukken. Geniet nog een paar daagjes van ons klimaat en dan go.
    Liefs
  6. Carla:
    Hoi Dorette.
    Nog drie dagen, en dan gaat de reis beginnen. Ik wens jou en Ilma een super vakantie. Geniet ervan.
  7. Marij:
    1 maart 2015
    Hoi vakantiegangers maak je niet druk over het milieu in India want daar doen ze er niet aan jullie komen er wel achter.Veel plezier kijk uit naar de verslagen .Goede reis
  8. Marly:
    1 maart 2015
    Ha maedje, noow kômme langzaamaan de kriebels in de boék... Maar perbeer auk nog efkes te relekse... Wins dich en Ilma ein SUPER DRAUMREIS!!!! Geniet ervan. Vraog dich de 27e (hihi. Dan bisse weer thoės) de oère van de kop. Dieke knoevel.
  9. Carola:
    1 maart 2015
    Pas ik nog in die koffer....dan ga ik mee :-) Heel veel plezier dames en een goede reis!!