Schiphol

4 maart 2015 - Istanbul, Turkije

Het is nu 06:50 en we zijn al op weg naar Schiphol, Venray zijn we inmiddels al voorbij. Heb Telfort nog maar even goedendag gewenst want de komende 3,5 week zal ik daar geen kans voor krijgen. Er is veel vrachtverkeer en ik hoop dat we op tijd op Schiphol aan zullen komen. Door een aantal slechte ervaringen met het reizen naar Schiphol heb ik pas rust als we er zullen zijn. Bert brengt ons en de stemming in de auto is goed maar ook een beetje gespannen. Het is ook niet niets voor Ilma en Bert, ze zullen elkaar ook 3 weken moeten missen. Er zal beslist een traantje vallen als we afscheid moeten nemen en voor ons is het nog anders dan voor Bert. Hij blijft achter en wij gaan vakantievieren. 06:57:32

10:12:43
Zo, veilig en wel aangekomen op schiphol. Ingecheckt en koffers gedropt. Klaar voor de reis. Over een klein half uur kunnen we al naar de gate. Onze droomreis 2015 is begonnen mensen.
Hopelijk hebben we een goede vlucht en weer snel wifi in india.
Tot later allemaal
Groetjes Ilma en Dorette

1. Carola:
    4 maart 2015
    veilige reis en heel veel plezier!!
  2. Dorothé:
    4 maart 2015
    Misschien nog net op de valreep: een goede en fijne vlucht gewenst!
  3. Simone:
    4 maart 2015
    Goede reis! Spannend hoor,nu is het écht zo ver!
  4. Ietje:
    Goede en veilige vlucht
  5. Henrich:
    Fijne reis..
    Geniet ervan!!!
  6. Miranda:
    4 maart 2015
    als jullie dit lezen zijn jullie net aan gekomen denk ik... Heel veel plezier, geniet van deze mooie droomvakantie en bestook ons met leuke verhalen zodat wij flink kunnen balen als we richting kantoor gaan ...
  7. Sandra:
    4 maart 2015
    Wow, eindelijk is het zover! Heel goede reis, goede vlucht en heel veel plezier!!
  8. Wendy:
    4 maart 2015
    Nou dames geniet van de prachtige reis en met Bert komt het vast wel goed;-)
    Ben benieuwd naar jullie eerstvolgende berichtje.....X
  9. Marly:
    4 maart 2015
    Eindelijk!! Goede reis. Wacht met spanning op jullie volgend bericht...
  10. Marij:
    4 maart 2015
    Ik wins ôch ein gooje reis, ik zoel zegge; slaop modus, dan kin ge d'r vol taege aan.
  11. Lieke:
    Veilige reis gewenst!!!!!
  12. Bert:
    4 maart 2015
    Mensen ter info, ik heb de dames vanmorgen om 08:28 uur bij Schiphol afgezet. We hebben nog samen een kop koffie gedronken en toen Ze hebben zich ingecheck.
    Vliegtuig is om 11:45 uur vertrokken.
  13. Ome Wiel:
    4 maart 2015
    Hé hé eindelijk! Fijne vakantie, kom gezond terug en breng mij een klein tijgertje mee!!
  14. Ome Wiel:
    4 maart 2015
    Hé, hé eindelijk !!. Have a good time, kom gezond en wel terug en o ja als het effe kan... breng me een klein tijgertje mee!
  15. Ilona Reinders:
    4 maart 2015
    Veel plezier en een fantastische reis!
  16. Miranca:
    4 maart 2015
    Inmiddels in Istanbul aangekomme, en wins ik óg veerder ein gooie reis en ein te gekke vakansie met vuul prachtige foto's, en as ut Bert tevuul wuurd dan kin hae mich altied belle ;-)
  17. Marij:
    4 maart 2015
    Kijk uit naar de belevenissen fijne reis Gr marij
  18. Tiny:
    4 maart 2015
    Denk al de hele dag aan jullie,het is hier nu 2230 uur,dus bed tijd,als het goed is moeten jullie toch bijna daar zijn,geniet en kijk uit voor de (varkens) dikke kus
  19. Marjan:
    5 maart 2015
    Dames een hele fijne tijd gewenst en geniet ervan.
    Veel foto's maken dan kunnen we met jullie ook nog eens nagenieten.