Nog een weekje en dan.....

Hallo reisblog volgers,

Allereerst, hartstikke leuk dat jullie ons met zo velen willen volgen. Dat hadden wij niet verwacht, maar wij vinden het super tof. We zullen dan ook gaan proberen jullie mee te nemen in de sfeer en de bijzondere cultuur die zowel India als ook Nepal te bieden heeft. Laat je verrassen..

Het is Dinsdagavond 24 februari. Het komt steeds dichterbij......kriebels....
Het visum voor India en Nepal hebben we inmiddels op zak. Yes....Nu ook het vluchtschema bekend is, weten we zeker dat het de volgende week woensdag ECHT gaat gebeuren..We gaan onze droomreis naar India en Nepal waarmaken! Yehhh....
We vliegen met Turkisch Airlines. Mocht je ons willen komen uitzwaaien ✋✋
dan is hier het vluchtschema:

Datum.    Vertrek            Aankomst.    Vluchtnummer.  Vertrektijd.  Aankomsttijd
4-3.          Amsterdam.   Istanbul.        TK1952.              11:45.         16:15
4-3.          Istanbul.         Delhi.             TK0716.              20:00.         05:25+1

of vind je het leuk om ons te kunnen volgen op de terugreis
(al willen wij hier nog even niet aan denken) dan zijn onderstaande tijden van belang:

25-3.        Kathmandu.   Istanbul.         TK0727.             08:25.         12:20
25-3.        Istanbul.         Amsterdam.   TK1953              14:40.         17:25

Houd vanaf volgende week je mailbox goed in de gaten, want wie weet is er een berichtje van ons in gepost....

Groetjes en tot snel
Dorette en Ilma

1. Dorette Daanen:
    24 februari 2015
    En ik mag lekker mee hihihihihi
  2. Tiny:
    24 februari 2015
    Spannend,het zal fantastisch worden. Zonder mij Dorette,maar dat overleef je wel. Ik hou jullie in de gaten ps. Neem makkelijke schoenen mee,dikke kus
  3. Dorothé:
    24 februari 2015
    Wat een geweldige ervaring zal dit worden. Ben jaloers op jullie! Een hele fijne reis gewenst. Geniet er van!!!
  4. Guseline:
    25 februari 2015
    Wat klinkt dat mooi.......en spannend. Heel veel plezier jullie twee. Dikke knuffel.
  5. Wendy:
    25 februari 2015
    Ik ben benieuwd naar jullie reisverhalen...verheug me er nu al op!
    Alvast een leuke voorbereiding en een prettige vlucht!
  6. Marly:
    25 februari 2015
    Dames wat Super!! Bin jalours op òg. Maar gun òg natuurlik auk van herte deze fantastische reis. Laot mich mei genete van òg ervaringe en belaevenisse. Kòm gezònd waer truuk. Dieke knoefel!
  7. Timoer:
    26 februari 2015
    Leuk hoor!
    Jammer van de OHI BO release;-), maar heel veel plezier alvast
  8. Marjon:
    27 februari 2015
    En... je vakantie is nu echt begonnen Ilma. Lekker het werk achter je laten.... Nogmaals geniet van jullie vakantie!
  9. Orhan:
    27 februari 2015
    Ilma en Dorette,

Heel veel plezier met jullie reis. Ik zal jullie reisverslag met spanning volgen.