Het rode fort

11 maart 2015 - Agra, India

zo, we zijn weer terug van de tour naar het rode fort, honger als een beer maar we moeten nog ff wachten  tot half 7 dan gaan we met z'n allen weer dineren in het restaurantje waar we vanmorgen het ontbijt hebben gehad. Ook nu weer was het overweldigend. Ik heb het idee dat ik nog steeds in een sprookje van 1001 en 1 nacht zit en dit sprookje blijft nog even voortduren.

Het wordt steeds moeilijker te onthouden wat we allemaal gezien en gedaan hebben want er gebeurd zoveel om ons heen en met ons zodat onze harde schijven op volle toeren draaien.

Maar uiteraard willen we dit ook met jullie delen als we de kans krijgen. Dus nieuwe foto's van het Rode Fort

1. Nicole:
    11 maart 2015
    Mooie verhalen.... Genieten met een hoofdletter G!
  2. Dorothé:
    Alles opschrijven Dorette en Ilma, anders weet je het straks echt niet meer. Gelukkig zullen de reisverhalen die jullie ons sturen en de (ongetwijfeld enorme aantallen) foto's jullie ook helpen alles weer te herbeleven als jullie terug zijn van deze geweldige reis.